להביא את הילדים לעבודה זו כבר תופעה מוכרת וידועה, אבל לאחרונה החל טרנד חדש בחברות הענק: להביא את ההורים לעבודה.
לינקדאין, גוגל בריטיש איירווייס ו-SAP הצטרפו גם הן למיזם במטרה לגשר על פערי הדורות הקיימים בכוח האדם בחברה – כך מדווח היום (ב') ה-CNBC.
לדברי העובדים, הוריהם מגיעים מתרבות שונה שאוחזת בתפישה לפיה עבודה וכיף הם שני עולמות נפרדים. במהלך סיור ברחבי משרדי הענק בלינקדאין, הציגה בפני הוריה לינט טאי, המשמשת כאשת תפעול ומכירות בחברה, את חדרי המשחק, את חדר הכושר, הקפטריה ואת יתר הפינוקים מהם נהנים העובדים מדי יום.
"במקום בו נהגתי לעבוד היה רק מזווה קטן עבור המשקאות, אבל לא משהו שאפילו מתקרב למה שקורה כאן", אמר ל-CNBC אביה של לינט.
על פי מחקר עולמי מקיף שהוזמן על ידי לינקדאין, 78% מההורים מתרברבים בפני אחרים על ההישגים המקצועיים של ילדיהם, אולם כ-50% הודו בכך שהם לא ממש מבינים את השפה בה נוהגים ילדיהם לתאר את עבודתם.
"לא מעט הורים אומרים שהם לא באמת יודעים מה הילד עושה שם בעבודה", אומרת נוטאן סינגפורי, מנהלת משאבי אנוש בכירה בלינקדאין באסיה. "הפרויקט מאפשר הבנה בין הדורות, ויוצר רגעים של חיבור".
עבור לינדקאין, אין המטרה רק להאיר את עיני ההורים, אלא גם לפתוח ערוץ תקשורת דו-כיווני בין העובדים לבין הוריהם. "אנחנו מעוניינים לעודד את העובדים שלנו ללמוד מההורים שלהם", מוסיפה סינגפורי. "ההורים יכולים להעשיר את העובדים שלנו באמצעות החוכמה והניסיון העשיר שהם רכשו במשך השנים".